CATERING DIETETYCZNY FIT-LIFE

Menu na dziś - dieta BEZ LAKTOZY

Poniedziałek

Śniadanie:
Rogaliki z rukolą, fetą, pieczonym burakiem i sosem miodowym
Składniki potrawy: Burak, Bułka pełnoziarnista, Rukola, Ser feta bez laktozy, Miód pszczeli, Woda, Ocet winny, Sok pomarańczowy, Cukier trzcinowy, Ocet, Oliwa z oliwek, Sól (biała), Pieprz czarny mielony
Alergeny: Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

II śniadanie:
Koktajl z czerwonych owoców z mlekiem kokosowym, sokiem z buraka i jagodami acai
Składniki potrawy: Sok jabłkowy, Truskawki, Wiśnie, Woda, mleko kokosowe (17%), Miód pszczeli, Burak
Alergeny: Brak

Obiad:
Cukiniowe carbonara z wędzonym kurczakiem
Składniki potrawy: Cukinia, Jogurt naturalny (bez laktozy), Filet z kurczaka (wędzony), Makaron pełnoziarnisty, Śmietanka bez laktozy 30%, Cebula, Boczek wieprzowy (bez kości), Ser parmezan, Czosnek, Oliwa z oliwek, Natka pietruszki, Bazylia (świeża), Szałwia (mielona)
Alergeny: Mleko

Podwieczorek:
Słoneczny pudding z chia
Składniki potrawy: Jogurt naturalny (0% tł. bez laktozy), Brzoskwinia, Borówki amerykańskie, ciastka sante bez cukru, PŁATKI OWSIANE, Nasiona chia, Orzechy arachidowe, Sok z cytryny
Alergeny: Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, Mleko, Orzeszki ziemne (arachidowe)

Kolacja:
Wiosenna sałatka z jajkiem i bobem
Składniki potrawy: Jabłko, Pomidory koktajlowe, Jaja kurze (całe), Sałata rzymska, Bób (świeży), Ser gorgonzola, Miód pszczeli, Woda, Ocet winny, sos Worcestershire, Oliwa z oliwek
Alergeny: Gorczyca, Jaja, Mleko

Wtorek

Śniadanie:
Owsianka z solonym karmelem daktylowym, melonem i winogronami
Składniki potrawy: Mleko spożywcze bez laktozy (0.5 % tł.), Melon, Winogrona, PŁATKI OWSIANE, Mleczko kokosowe (12%), Woda, Daktyle suszone, Masło orzechowe, Pomelo, Cukier trzcinowy, Sól (biała), Ekstrakt waniliowy (bez alkoholu)
Alergeny: Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies,Mleko, Orzeszki ziemne (arachidowe)

II śniadanie:
Warstwowa sałatka z fetą i granatem
Składniki potrawy: Kasza bulgur, Pomidory koktajlowe, Mix sałat, Ogórek zielony (długi), Ser feta bez laktozy, Granat, Sok z cytryny, Miód pszczeli, Oliwa z oliwek
Alergeny: Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

Obiad:
Indyk w delikatnym sosie, kuskus, surówka z marchewki
Składniki potrawy: Filet z piersi indyka (bez skóry), Marchew, Bulion drobiowy (domowy), Śmietanka bez laktozy 30%, Kuskus, Cebula, Jabłko, Olej rzepakowy, Erytrol / Erytrytol, Masło bez laktozy, Sok z cytryny, Natka pietruszki, Czosnek, Skrobia ziemniaczana
Alergeny: Mleko, Seler

Podwieczorek:
Truskawkowy biszkopt z jogurtowym kremem
Składniki potrawy: Truskawki, Jaja kurze (całe), Jogurt grecki bez laktozy, Śmietanka bez laktozy 30%, Cukier trzcinowy, Mąka pszenna (typ 2000, pełnoziarnista), Truskawki liofilizowane, Żelatyna
Alergeny: Jaja, Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

Kolacja:
Burger z coleslawem w bułce z aktywnym węglem
Składniki potrawy: Mięso z podudzia kurczaka (bez skóry), Bułka pełnoziarnista, Marchew, Kapusta biała, Pomidor, Bulion warzywny (domowy), Cebula, Mix sałat, Ogórki konserwowe, Jogurt grecki bez laktozy, Passata pomidorowa (przecier), Erytrol / Erytrytol, Ocet, Olej słonecznikowy, Sól (biała), Pieprz czarny mielony
Alergeny: Gorczyca, Jaja, Mleko, Seler, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

 
Środa

Śniadanie:
Pasta jajeczna ze szczypiorkiem
Składniki potrawy: Jaja kurze (całe), Chleb graham, Ogórek zielony (długi), Rzodkiewka, Jogurt grecki bez laktozy, Rzeżucha ogrodowa (świeża), Szczypiorek
Alergeny:Gorczyca, Jaja, Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

II śniadanie:
Błonnikowy jogurt z jabłkami, mango, bakaliami i morwą białą
Składniki potrawy: Jogurt grecki bez laktozy, Jabłko, Mango, Morwa biała (suszona), Babka płesznik
Alergeny: Mleko

Obiad:
Lasagne bolognese
Składniki potrawy: Mleko spożywcze bez laktozy (0.5 % tł.), Filet z piersi kurczaka (bez skóry), Pomidory z puszki (krojone), Bulion drobiowy (domowy), Cukinia, Makaron lasagne, Wino białe (wytrawne), Koncentrat pomidorowy (30%), Cebula, Seler naciowy, Marchew, Ser parmezan, Mąka pszenna (typ 500), Masło bez laktozy, Oliwa z oliwek, Czosnek, Bazylia (suszona), Oregano (suszone), Pieprz czarny mielony, Sól morska, Mielona gałka muszkatołowa
Alergeny: Mleko, Seler, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

Podwieczorek:
Galaretka malinowa z serkiem waniliowym
Składniki potrawy: Jogurt grecki bez laktozy, Sok jabłkowy, Truskawki (mrożone), Woda, Maliny (mrożone), Maliny (świeże), Cukier trzcinowy, Żelatyna, Sok z cytryny
Alergeny: Mleko

Kolacja:
Sałatka hawajska z kukurydzą i ananasem
Składniki potrawy: Ananas (w syropie), Filet z kurczaka (wędzony), Makaron pełnoziarnisty, Kukurydza (konserwowa), Seler naciowy, Jogurt grecki bez laktozy, Ser cheddar (pełnotłusty), Olej rzepakowy
Alergeny: Gorczyca, Jaja, Mleko, Seler

Czwartek

Śniadanie:
Sałatka cygańska, pomidorki, pieczywo żytnie
Składniki potrawy: Fasola czerwona w zalewie (konserwowa), Chleb żytni razowy, Pomidory koktajlowe, Ser mozzarella bez laktozy, Kukurydza (konserwowa), Ogórki konserwowe, Fasolka szparagowa, Jogurt naturalny (bez laktozy), Cebula czerwona
Alergeny: Gorczyca, Jaja, Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

II śniadanie:
Smoothie tropikalne
Składniki potrawy: Woda, Ananas (świeży), Sok pomarańczowy, Banan, Brzoskwinia, Mleczko kokosowe (21%), Miód pszczeli, Sok z cytryny
Alergeny: Brak

Obiad:
Kurczak z pieczarkami i mozzarellą, kasza pęczak, kalafior
Składniki potrawy: Filet z piersi kurczaka (bez skóry), Kalafior, Pieczarki, Kasza jęczmienna (pęczak), Cebula, Śmietanka bez laktozy 30%, Ser mozzarella bez laktozy, Bułka tarta, Koper ogrodowy, Masło bez laktozy, Olej rzepakowy
Alergeny: Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

Podwieczorek:
Deser cappucino z serkiem mascarpone i malinami
Składniki potrawy: Mleko spożywcze bez laktozy (0.5 % tł.), Jogurt grecki bez laktozy, Truskawki, Serek mascarpone (bez laktozy), Kasza jaglana, Maliny (świeże), Daktyle suszone, Kawa (napar), Cukier trzcinowy, Kakao (proszek 11%)
Alergeny: Mleko

Kolacja:
Budda bowl z batatami z fetą, pesto i granatem
Składniki potrawy: Bataty, Pomidory koktajlowe, Ser feta bez laktozy, Rukola, Granat, Orzechy nerkowca (bez soli), Ser parmezan, Płatki drożdżowe, Oliwa z oliwek, Sok z cytryny, Olej słonecznikowy, Czosnek, Chili płatki
Alergeny: Mleko, Orzechy

Piątek

Śniadanie:
Musli z owocami, jogurtem i lnem
Składniki potrawy: Jogurt naturalny (bez laktozy), Jabłko, Winogrona, PŁATKI OWSIANE, Truskawki, Borówki amerykańskie, Orzechy laskowe, Miód pszczeli, Rodzynki, Żurawina suszona, Pestki dyni, Jagody goji (suszone), Nasiona słonecznika, Siemię lniane, Skórka z pomarańczy
Alergeny: Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, Mleko, Orzechy

II śniadanie:
Zupa szczawiowa z jajkiem i koperkiem
Składniki potrawy: Bulion drobiowy (domowy), Ziemniaki, Jaja kurze (gotowane), Szczaw, Śmietana 10% (bez laktozy), Marchew, Koper ogrodowy, Pietruszka (korzeń), Por, Seler (korzeń), Skrobia ziemniaczana
Alergeny: Jaja, Mleko, Seler

Obiad:
Ryba w migdałach, ziołowy ryż, surówka z kapusty kiszonej
Składniki potrawy: Mintaj (świeży), Kapusta kiszona, Ryż basmati, Cebula, Jaja kurze (całe), Migdały w płatkach, Marchew, Cukier trzcinowy, Olej słonecznikowy, Masło śmietankowe, Olej rzepakowy, Koper
Alergeny: Jaja, Mleko, Orzechy, Ryby

Podwieczorek:
Banoffee cup
Składniki potrawy: Jogurt grecki bez laktozy, Banan, Jogurt naturalny (bez laktozy), Daktyle suszone, Mleczko kokosowe (12%), Woda, Masło orzechowe, ciastka sante bez cukru, Sól (biała), Ekstrakt waniliowy (bez alkoholu)
Alergeny: Mleko, Orzeszki ziemne (arachidowe)

Kolacja:
Pad Thai z krewetkami i groszkiem cukrowym
Składniki potrawy: Makaron ryżowy, KREWETKI, Groszek cukrowy (strączkowy), Pomidory koktajlowe, SOS RYBNY, Pasta Pad Thai, Kiełki fasoli mung, Ksylitol, Limonka, Orzechy arachidowe, Papryczka ostra (chili), Szczypiorek, Kolendra (świeża), Olej słonecznikowy
Alergeny: Ryby, Skorupiaki, Orzeszki ziemne (arachidowe)

Informacje odnośnie pośrednich składników produktów spożywczych dostępne w biurze FitLife.

 

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Problem z doborem diety?

+48 786 112 501

Jesteśmy dla Was dostępni codziennie,
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

Jesteśmy lokalną firmą. Rejonem naszych działań są miejscowości: Chojnów, Złotoryja, Legnica, Bolesławiec, Lubin.

Przejdź do kontaktu