CATERING DIETETYCZNY FIT-LIFE

Menu na dziś - dieta LOW IG

Poniedziałek

  Śniadanie:
  Rogaliki z rukolą, fetą, pieczonym bakłażanem i sosem klonowym 
  Składniki potrawy: Bakłażan (oberżyna), Bułka pełnoziarnista, Syrop klonowy, Rukola, Ser feta, Woda, Ocet winny, Sok pomarańczowy, Ocet, Oliwa z oliwek, Sól (biała), Pieprz czarny mielony
Alergeny: Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

  II śniadanie:
  Kolorowa sałatka z grillowanymi krewetkami, grzanki
  Składniki potrawy: Bułka pełnoziarnista, Krewetki, Ogórek gruntowy, Papryka czerwona (świeża), Sok pomarańczowy, Sałata lodowa, Sałata rzymska, Truskawki, Limonka, Szalotka, Oliwa z oliwek
Alergeny: Gorczyca, Skorupiaki, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

  Obiad:
  Cukiniowe carbonara z wędzonym kurczakiem
  Składniki potrawy: Cukinia, Jogurt naturalny, Filet z kurczaka (wędzony), Makaron pełnoziarnisty, Śmietanka 30%, Cebula, Boczek wieprzowy (bez kości), Ser parmezan, Czosnek, Oliwa z oliwek, Natka pietruszki, Bazylia (świeża), Szałwia (mielona)
Alergeny: Mleko

  Podwieczorek:
  Słoneczny pudding z chia
  Składniki potrawy: Jogurt naturalny (0% tł.), Brzoskwinia, Borówki amerykańskie, Mąka owsiana bezglutenowa, Płatki owsiane, Mąka migdałowa, Nasiona chia, Orzechy arachidowe, Sok z cytryny
Alergeny: Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, Mleko, Orzeszki ziemne (arachidowe)

  Kolacja:
  Wiosenna sałatka z jajkiem i bobem
  Składniki potrawy: Jabłko, Pomidory koktajlowe, Jaja kurze (całe), Sałata rzymska, Bób (świeży), Ser gorgonzola, Miód pszczeli, Woda, Ocet winny, sos Worcestershire, Oliwa z oliwek
Alergeny: Gorczyca, Jaja, Mleko

 
Wtorek

    Śniadanie:
    Placki twarogowe z suszonymi pomidorami i szczypiorkiem
    Składniki potrawy:Twaróg chudy, Pomidory koktajlowe, Jogurt naturalny, Jaja kurze (całe), Mleko spożywcze (0.5 % tł.), Mąka pszenna (typ 2000, pełnoziarnista), Cebula, Suszone pomidory, Szczypiorek, Olej rzepakowy
Alergeny: Jaja, Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

    II śniadanie:
    Warstwowa sałatka z fetą i granatem
    Składniki potrawy: Kasza bulgur, Pomidory koktajlowe, Mix sałat, Ogórek zielony (długi), Ser feta, Granat, Sok z cytryny, Miód pszczeli, Oliwa z oliwek
Alergeny: Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

    Obiad:
    Indyk w delikatnym sosie, kuskus, surówka z marchewki
    Składniki potrawy: Filet z piersi indyka (bez skóry), Marchew, Bulion drobiowy (domowy), Kuskus, Śmietanka 30%, Cebula, Jabłko, Olej rzepakowy, Erytrol / Erytrytol, Sok z cytryny, Natka pietruszki, Czosnek, Skrobia ziemniaczana
Alergeny: Mleko, Seler

    Podwieczorek:
    Gruszka pieczona z posypką czekoladowo-orzechową 
    Składniki potrawy: Gruszka, Jogurt naturalny, Jagody czarne (świeże), Płatki owsiane, Czekolada gorzka, Miód pszczeli, Orzechy laskowe
Alergeny: Jaja, Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

    Kolacja:
    Burger z coleslawem w bułce z aktywnym węglem
    Składniki potrawy: Mięso z podudzia kurczaka (bez skóry), Bułka pełnoziarnista, Marchew, Kapusta biała, Pomidor, Bulion warzywny (domowy), Cebula, Mix sałat, Ogórki konserwowe, Jogurt grecki, Passata pomidorowa (przecier), Erytrol / Erytrytol, Ocet, Olej słonecznikowy, Sól (biała), Pieprz czarny mielony
Alergeny: Gorczyca, Jaja, Mleko, Seler, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

   
Środa

    Śniadanie:
    Pasta jajeczna ze szczypiorkiem
    Składniki potrawy: Jaja kurze (całe), Chleb graham, Ogórek zielony (długi), Rzodkiewka, Jogurt grecki, Rzeżucha ogrodowa (świeża), Szczypiorek
Alergeny:Gorczyca, Jaja, Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

    II śniadanie:
    Błonnikowy jogurt z jabłkami, mango i morwą białą
    Składniki potrawy: Jogurt grecki, Jabłko, Mango, Morwa biała (suszona), Babka płesznik
Alergeny: Mleko

    Obiad:
    Zapiekanka bolognese
    Składniki potrawy: Mleko UHT (0.5% tł.), Filet z piersi kurczaka (bez skóry), Pomidory z puszki (krojone), Bulion drobiowy (domowy), Cukinia, Makaron lasagne, Koncentrat pomidorowy (30%), Cebula, Seler naciowy, Marchew, Ser parmezan, Mąka pszenna (typ 500), Masło extra, Oliwa z oliwek, Czosnek, Bazylia (suszona), Oregano (suszone), Pieprz czarny mielony, Sól morska, Mielona gałka muszkatołowa
Alergeny: Mleko, Seler, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

    Podwieczorek:
    Galaretka malinowa z serkiem waniliowym
    Składniki potrawy: Serek twarogowy (homogenizowany waniliowy), Maliny (mrożone), Truskawki (mrożone), Woda, Erytrol / Erytrytol, Orzechy nerkowca (bez soli), Żelatyna, Sok z cytryny
Alergeny: Mleko

    Kolacja:
    Budda bowhl z kurczakiem, fasolą czerwoną, szpinakiem i sosem orzechowym
    Składniki potrawy: Filet z piersi kurczaka (bez skóry), Fasola czerwona w zalewie (konserwowa), Cukinia, Szpinak (świeży), Kasza bulgur, Rzodkiewka, Marchew, Masło orzechowe, Sos sojowy ciemny, Woda, Natka pietruszki, Oliwa z oliwek, Nasiona słonecznika, Kolendra (świeża), Czosnek, Imbir, Sos rybny, Czosnek granulowany, Pieprz czarny mielony, Sól (biała), Zioła prowansalskie, Chili płatki
Alergeny: Gorczyca, Jaja, Mleko, Seler

   
Czwartek

        Śniadanie:
        Sałatka cygańska, pomidorki, pieczywo żytnie
        Składniki potrawy: Fasola czerwona w zalewie (konserwowa), Chleb żytni razowy, Pomidory koktajlowe, Ser mozzarella, Kukurydza (konserwowa), Ogórki konserwowe, Fasolka szparagowa, Jogurt naturalny, Cebula czerwona
Alergeny: Gorczyca, Jaja, Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

        II śniadanie:
        Owsianka z musem truskawkowym
        Składniki potrawy: Mleko spożywcze bez laktozy (0.5 % tł.), Truskawki, Płatki owsiane, Ksylitol
Alergeny: Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, Mleko

        Obiad:
        Kurczak z pieczarkami i mozzarellą, kasza pęczak, kalafior
        Składniki potrawy: Filet z piersi kurczaka (bez skóry), Kalafior, Pieczarki, Kasza jęczmienna (pęczak), Cebula, Śmietanka 30%, Ser mozzarella, Bułka tarta, Koper ogrodowy, Masło extra, Olej rzepakowy
Alergeny: Mleko, Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

        Podwieczorek:
        Koktajl błonnikowy z czarną porzeczką, orzechy
        Składniki potrawy: Woda, Serek wiejski (naturalny), Jabłko, Porzeczki czarne (mrożone), Orzechy pekan, Wiórki kokosowe
Alergeny: Mleko

        Kolacja:
        Budda bowl z batatami z fetą, pesto i granatem
        Składniki potrawy: Bataty, Pomidory koktajlowe, Ser feta, Rukola, Granat, Orzechy nerkowca (bez soli), Ser parmezan, Płatki drożdżowe, Oliwa z oliwek, Sok z cytryny, Olej słonecznikowy, Czosnek, Chili płatki
Alergeny: Mleko, Orzechy

       
Piątek

        Śniadanie:
        Musli z owocami, jogurtem i lnem
        Składniki potrawy: Jogurt naturalny, Jabłko, Winogrona, Płatki owsiane, Truskawki, Borówki amerykańskie, Orzechy laskowe, Ksylitol, Rodzynki, Żurawina suszona, Pestki dyni, Jagody goji (suszone), Nasiona słonecznika, Siemię lniane, Skórka z pomarańczy
Alergeny: Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, Mleko, Orzechy

        II śniadanie:
        Zupa szczawiowa z jajkiem i koperkiem
        Składniki potrawy: Bulion drobiowy (domowy), Ziemniaki, Jaja kurze (gotowane), Szczaw, Śmietana 10%, Marchew, Koper ogrodowy, Pietruszka (korzeń), Por, Seler (korzeń), Skrobia ziemniaczana
Alergeny: Jaja, Mleko, Seler

        Obiad:
        Ryba w migdałach, ziołowy ryż, surówka z kapusty kiszonej 
        Składniki potrawy: Mintaj (świeży), Kapusta kiszona, Ryż basmati, Cebula, Jaja kurze (całe), Migdały w płatkach, Marchew, Ksylitol, Masło śmietankowe, Olej rzepakowy, Olej słonecznikowy, Koper ogrodowy
Alergeny: Jaja, Mleko, Orzechy, Ryby

        Podwieczorek:
        Banoffee cup
        Składniki potrawy: Jogurt grecki, Banan, Morwa biała (suszona), Jogurt naturalny, Mleczko kokosowe (12%), Woda, Sól (biała), Ekstrakt waniliowy (bez alkoholu)
Alergeny: Mleko, Orzeszki ziemne (arachidowe)

        Kolacja:
        Pad Thai z krewetkami i groszkiem cukrowym
        Składniki potrawy: Makaron ryżowy, Krewetki, Groszek cukrowy (strączkowy), Pomidory koktajlowe, Pasta Pad Thai, pasta z pomidorów, ocet, sos rybny, Kiełki fasoli mung, Ksylitol, Limonka, Orzechy arachidowe, Papryczka ostra (chili), Szczypiorek, Kolendra (świeża), Olej słonecznikowy
Alergeny: Ryby, Skorupiaki, Orzeszki ziemne (arachidowe)

       

Informacje odnośnie pośrednich składników produktów spożywczych dostępne w biurze FitLife.

 

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Problem z doborem diety?

+48 786 112 501

Jesteśmy dla Was dostępni codziennie,
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

Jesteśmy lokalną firmą. Rejonem naszych działań są miejscowości: Chojnów, Złotoryja, Legnica, Bolesławiec, Lubin.

Przejdź do kontaktu