O NAS

Dieta LOW IG

Coś dla osób chorych na cukrzycę, które zmagają się nieprawidłowym poziomem glukozy lub insuliny we krwi. Ograniczenie cukrów prostych pomaga w codziennym funkcjonowaniu, a niski indeks glikemiczny sprawi, że pozbędziesz się poczucia senności.

Dieta LOW IG – poznaj ją bliżej!

Dieta LOW IG to kompozycja produktów o niskim indeksie glikemicznym. Posiłki, które uwzględniliśmy w tym zestawie, nie powodują dużego wzrostu poziomu cukru, dlatego też kompozycja ta idealna jest dla osób z zaburzeniami tolerancji węglowodanów. Dieta LOW IG to świetne rozwiązanie dla osób, które zmagają się z cukrzycą, insulinoopornością czy hiperglikemią.

Dlaczego warto wybrać dietę o niskim indeksie glikemicznym od Fit Life?

  • W Internecie wciąż ciężko znaleźć informację o dozwolonych w tej diecie produktach. Sięgając po catering dietetyczny Fit Life, nie musisz przejmować się monotonnym przeglądaniem forów i komponowaniem zbilansowanego jadłospisu – zrobimy to za Ciebie! Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie w przygotowywaniu diety LOW IG – po prostu wiemy, jak porcjować makroskładniki, aby zadbać o Twoje zdrowie i potrzeby!
  • Nasza dieta LOW IG jest zawsze dopasowana do Ciebie. Co to znaczy? Bierzemy pod uwagę Twoją aktualną masę ciała, a także stopień aktywności fizycznej. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczyć Ci dokładnie tyle, ile potrzebujesz, aby żyć zdrowo i czuć się dobrze przez cały dzień – bez żadnych spadków energii!
  • Nasi kucharze wiedzą, jak łączyć potrawy, aby razem smakowały jeszcze lepiej. Dieta LOW IG jest tego doskonałym przykładem – choć brak w niej cukru, zdecydowanie nie można odmówić jej wykwintności. Po otwarciu pudełka poczujesz kuszący aromat starannie skomponowanych potraw, które wzajemnie się uzupełniają, nadając całości nieziemski smak.

Dzięki naszej diecie o niskim indeksie glikemicznym nauczysz się zdrowych nawyków żywieniowych, przy jednoczesnej rezygnacji z podjadania słodyczy (efekt zmniejszenia wahania poziomu glukozy we krwi).

W ciągu dnia nie będziesz czuć spadków energii (może obejść się nawet bez kawy!). Odpowiednie stężenie węglowodanów dostarczy uczucia sytości na cały dzień, wpływając jednocześnie na prawidłowe ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu we krwi.

  • Białko 20-25%
  • Tłuszcz 30-35%
  • Węglowodany 40-50%

Zaplanuj swoją dietę już dziś!

Nie masz czasu na gotowanie? To nie znaczy, że musisz rezygnować z pełnowartościowych posiłków! Skontaktuj się z nami, wybierz dietę, która najbardziej Ci odpowiada i ciesz się zdrowym jedzeniem już dziś!